Latest Movies :
Home » , , » Free Watch My Girl (1991) Online HD

Free Watch My Girl (1991) Online HD

Storyline

Vada Sultenfuss is obsessed with death. Her mother is dead, and her father runs a funeral parlor. She is also in love with her English teacher, and joins a poetry class over the summer just to impress him. Thomas J., her best friend, is "allergic to everything", and sticks with Vada despite her hangups. When Vada's father hires Shelly, and begins to fall for her, things take a turn to the worse...

When your Dad's an undertaker, your Mom's in heaven, and your Grandma's got a screw loose...it's good to have a friend who understands you. Even if he is a boy.

Movie details My Girl

Release : 1991-11-26
Genre : Comedy, Drama, Family
Runtime : 102 minutes
Company : Columbia Pictures Corporation, Imagine Entertainment

Cast

Anna ChlumskyasVada Sultenfuss
Macaulay CulkinasThomas J. Sennett
Dan AykroydasHarry Sultenfuss
Jamie Lee CurtisasShelly DeVoto
Richard MasurasPhil Sultenfuss
Griffin DunneasMr. Jake Bixler
Peter Michael GoetzasDr. Welty
Lara SteinickasRonda
Anny NelsenasGramoo Sultenfuss


Search Result :

My Girl Meine erste Liebe Wikipedia
My Girl Meine erste Liebe (My Girl) ist eine US-amerikanische Tragikomdie von Howard Zieff aus dem Jahr 1991.
My Girl - Meine erste Liebe: Amazon.de: Dan Aykroyd, Anna ...
Amazon.de - Kaufen Sie My Girl - Meine erste Liebe gnstig ein. Qualifizierte Bestellungen werden kostenlos geliefert. Sie finden Rezensionen und Details zu einer ...
My Girl 2 Meine groe Liebe Wikipedia
My Girl 2 Meine groe Liebe (My Girl 2) ist eine US-amerikanische Filmkomdie von Howard Zieff aus dem Jahr 1994. Sie ist eine Fortsetzung der Tragikomdie My ...
My Girl: Amazon.de: Musik
Amazon.de/musik: My Girl, Various My Girl jetzt kaufen. Bewertung 4.7, 1-My GirlTEMPTATIONS 2-More Today Than YesterdaySPIRAL STARECASE 3-Hot Fun. Soundtracks ...
The Temptations My Girl Hre und entdecke Musik bei ...
Sieh dir das Video an & lausche The Temptations My Girl kostenlos. My Girl erscheint auf dem Album Greatest Hits. "My Girl" is a 1964 song recorded by The ...
My Girl - Meine erste Liebe | Film 1991 | moviepilot.de
Alle Infos zum Film My Girl Meine erste Liebe (1991): Seit die Mutter der kleinen Vada (Anna Chlumsky) gestorben ist, lebt sie bei ihrem Vater Harry
My Girl - YouTube
My Girl music video by The Temptations ... Sign in with your Google Account (YouTube, Google+, Gmail, Orkut, Picasa, or Chrome) to add rjtorre 's video to ...
My Girl - Meine erste Liebe - Film - Cinema.de
My Girl - Meine erste Liebe. Zwei se Youngster teilen die erste Liebe und den ersten Kummer. Tragikomdie mit Macaulay Culkin ("Kevin Allein zu Haus")
My Girl Video - Rebellin1986 - MyVideo - Lustige Videos, Musik ...
My Girl Video - My Girl,Film,Movie - Rebellin1986, My Girl, My Girl, Movie, Film, Animationanimation
The Temptations - My Girl - Vido Dailymotion
voici les Temptations avec leur chanson"My girl" dsl pr la qualit de la vido mais c'est une vido des annes 60 ce qui explique la mauvaise qualit ...
Share this article :

Posting Komentar

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. watch family affair movie online - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger